Hoe werken wij

Al meer dan 15 jaar zijn wij gespecialiseerd in leegstandbeheer. Onze werkwijze bestaat onder andere uit:

  • Op locatie bezichtigen wij het object samen met u.
  • We inventariseren dan ook uw wensen.
  • U ontvangt een voorstel hoe wij het tijdelijke beheer zullen uitvoeren.
  • In een beheersovereenkomst leggen we onze gemaakte afspraken vast.
  • In ons beheersysteem „BeheerManager” leggen wij de staat van het object vast.
  • Kandidaten uit ons selectiebestand uit de betreffende regio, krijgen een uitnodiging voor een intakegesprek op ons kantoor.
  • We leiden de tijdelijke gebruikers door het pand en zullen ze grondig instrueren en informeren over de afspraken die met u zijn gemaakt.
  • De gebruikers nemen hun intrek en wij zullen met regelmaat het object controleren op correct gebruik.
  • Op de door u aangegeven datum en tijd wordt het object opgeleverd in dezelfde staat als op het moment van in beheer name, geheel ontruimd en bezemschoon.

Wil je meer informatie over onze werkwijze? Neem dan contact met ons op of volg ons op Linkedin.

NIET GEVONDEN WAT JE NODIG HEBT?

Je kunt uiteraard ook direct contact met ons opnemen via het contactformulier, mail of telefonisch. We helpen je graag verder.
Neem contact met ons op